فرمانده کل ارتش از رسانه ملی و سایر رسانه‌های کشور تشکر کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فرمانده کل ارتش از رسانه ملی و سایر رسانه‌های کشور تشکر کرد

 
 فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از صدا و سیما و سایر رسانه‌های کشور به جهت پوشش و انعکاس مطلوب مراسم روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «عطاء الله صالحی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی از «عبدالعلی علی عسکری» رئیس سازمان صدا و سیما و همکاران وی به دلیل پوشش و انعکاس مطلوب مراسم رژه پرصلابت یگان‌های نمونه ارتش در حرم مطهر امام راحل و سایر ویژه برنامه‌های رادیو و تلویزیونی رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها که به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان منتشر شد؛ تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، ده‌ها برنامه زنده، تولیدی، ترکیبی و مستند در ارتباط با نوآوری‌ها، توانمندی‌ها، افتخارات و حماسه‌های بی بدیل ارتش جمهوری اسلامی ایران در روزهای اخیر از شبکه‌های مختلف صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و مطبوعات، در قالب صدها خبر، مقاله، گزارش، مصاحبه، یادداشت، گزارش تصویری و... تولید و پخش شد.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا